Skråning fra Knitalot.dk

Jeg fandt denne opskrift for et par uger siden på knitalot.dk og den måtte jeg bare strikke. Opskriften er rigtig smart lavet. Du laver en strikkeprøve, måler den og taster oplysningerne ind i et skema på siden, sammen med dine mål. Og vupti så har du en opskrift der passer perfekt til dig og det garn du vil strikke den i.

Så langt så godt :-)

Efter at for- og bagstykker er samlet i skuldrene og kraven er strikket. Er jeg kommet i tvivl om kraven... Den virker klodset når jeg får trøjen på, og vægten fra kraven får den til at glide ned af ryggen, men der mangler jo stadig ærmer og knapper, det kan jo ændre en del på tingene.



Men tror nu alligevel det ender med at jeg piller kraven op og i stedet lukker af så det bliver en almindelig bred krave, i stedet for spids som på billedet men nu får vi se :-)



Ærmerne er undervejs, så nu må vi se hvad det ender med


Kommentarer