Nyt garn og alt for mange idéer

Kom til at købe nyt garn i sidste uge. Da jeg kom til Farsø med penge på lommen, var jeg simpelt hen nødt til at kigge ind til Colorama, for at se om hun havde noget spændende jeg ikke kunne leve uden :-) og jeg har siden kæmpet hårdt med mig selv, for ikke at gå i gang med et nyt projekt før de igangværende var afsluttet.
Så nu skal jeg bare hæfte 6 ender mere og så er det igang med noget nyt med det nye garn.



Det hedder EASY care til 38 kr. nøglet og er fra Mayflower, 100% ren ny uld, kan vaskes ved 40 grader og kan tåle TØRRETUMBLER, det er superblødt, og det var de 2 trøjer hun havde strikket i garnet og vasket, hvoraf den ene havde været i tørretumbleren. 
Jeg var sørme så heldig at hun havde 10 % rabat på alt garn den uge - så jeg kørte glad hjem med 15 nøgler.

Nu bliver det spændende om den strikkemodel, der har rumsteret rundt i mit hoved i over en uge, kan komme ned på papir og blive til en strikketrøje... 


Kommentarer