Sommerbluse med snoninger og puf ærmer

Nu mangler der bare at blive hæftet ender på en lille sommerbluse, der blev færdig i går aftes, mon ikke jeg kan tage mig sammen til det, mens jeg følger med i Mord med Miss Fisher i tv...


Mit eget design, en lille sommerbluse med dobbelt snoninger og puf ærmer, som jeg har siddet og rodet med siden weekenden.



Syntes det så så vældig smart ud når de 2 snoninger, snoede væk fra hinanden, i stedet for samme vej, og det ville jo også se bedst ud når snoningerne midtfor skulle følge halsudskæringen og snoningerne i siden skulle følge ærmegabet og henholdsvis mødes over skuldrene og i nakken... 
Geniale mig havde bare ikke lige taget højde for at snoningerne ikke passer sammen, når de snor hver sin vej... 


Men dovenskaben længe leve :-) jeg gider ikke pille hele trøjen op og strikke den om, men en dag ved lejlighed kan det jo være jeg strikker en ny hvor snoninger vender ens så de passer sammen når de mødes, så kan det jo være der kommer en opskrift


Titel: Puf med et twist (måske, finder nok på noget andet til den tid)
Størrelse: XL 
Design: ©Trine Møller Larsen
Garn: Drops Alpaca

Kommentarer