Næste projekt(er): Kjoler

Så begynder de næste 2 projekter at tage form. 


En hæklet kjole med bladmønster på ærmerne, stang masker på selve kjolen med hulmønster på ryggen, og så skal der være noget hulmønster forneden. Forsøger at lave den med raglan, og indtil videre ser det ud til at virke meget godt.
Men det bliver spændende at se hvordan det ender, da det både er min første hæklede kjole og mit første forsøg på at designe min egen hækleopskrift på en kjole :-)


Den anden er en strikket kjole med dobbelt forstykke, og en lille hulsnoning som bånd under brystet, den lille hulsnoning fortsætter ned på selve kjolen. 
Der skal være en kant med hulsnoninger på ærmerne og nederst på kjolen ligeledes med koksgrå, samt en koksgrå kant rundt i halsudskæringen.


Det bliver spændende at se om de kommer til at se ud som jeg forstiller mig det :-)

Kommentarer